Одне з найбільших івент-агентств України Lioncom обирає легальну музику з ліцензією УЛАСП

За ліцензією УЛАСП легально використовує музику переважна більшість українських брендів. Ми багато разів знайомили вас з нашими клієнтами, серед яких відомі мережі магазинів, ресторанів, торгово-розважальні центри, готелі та інші. Проте компанії, що організовують різноманітні заходи, також мають сплачувати роялті. Проте компанії, що організовують різноманітні заходи також мають сплачувати роялті, адже під час заходів використовується музичний контент і це є публічним виконанням.

Наш постійний клієнт — івент-агентство Lioncom знає наскільки важлива ліцензійна музика для будь-якого заходу. Започаткована у 2007 році, компанія проводить більше 1300 івентів на рік. Сьогодні Lioncom — всеукраїнське агентство маркетингових комунікацій з експертизою на івентах. Основним видом діяльності компанії є побудова ефективної взаємодії брендів зі споживачем за допомогою івентів.

Чому ліцензія на музику важлива?

«Ми шануємо права авторів та виконавців музики, тому вважаємо важливим сплачувати роялті. Ми хочемо, щоб обираючи серед безлічі агенцій, клієнти зупинили свій вибір на Lioncom. Тому надаємо послуги з гарантією дотримання законів України та авторських прав», говорить засновник компанії, Антон Садиков.

Чому ви звернулися до УЛАСП?

«УЛАСП — наш постійний партнер з надання дозволу на використання музичного контенту. Звертаючись до УЛАСП, ми завжди отримуємо високий рівень сервісу та беззаперечну гарантію легальності музики.

Lioncom — почесний учасник клубу найкращих компаній, що з року в рік використовують музику легально!